Pompa do dystrybutora

Pompa do dystrybutora

Odpowiednio zaadaptowany układ dystrybucyjny do zbiornika na olej napędowy nie jest zadaniem prostym, przy wyborze części do zbiornika na olej towarzyszy nam niemało problemów. Następnym problemem jakie sobie zadajemy jest wydajność pompy. W ofercie kluczowych wytwórców można znaleźć pompy o przepływie od 45 do ponad 120 litrów na min. Opłata za takie urządzenia kształtuje się w zakresie od 600 zł do tys zł. Jeżeli w jednostce dysponujemy dużo aut w których pojemność zasobnika przekracza 100l wskazane jest rozważyć nabycie pompy o większej wydajności, zmniejszy to znacząco czas tankowania.

Istotną rzeczą jest należyty wybór pompy do paliwa. Na początku możemy zignorować z pompy sprowadzonych z rynku chińskiego, co prawda są one sporo tańsze od swoich niemieckich odpowiedników ale równocześnie dużo mniej wytrzymałe.

Następnym dylematem jest dobór przepływomierza oleju, w tym miejscu możemy wybierać między licznikami analogowymi, które posiadają licznik tankowania pojedynczego oraz zegar sumujący, dokładność takich urządzeń wynosi +/- 1%. Bardziej zaawansowane przepływomierze elektroniczne oprócz licznika chwilowego a także sumującego tankowanie mają dodatkowo pamięć kilu lub więcej zeszłych tankowań, można je dodatkowo zastosować do skomplikowanych układów administrowania olejem napędowym.

Ponadto do dystrybutora musimy dopasować właściwy filtr oleju napędowego wąż dystrybucyjny i pistolet nalewowy, jednak te elementy muszą być poprawnie do pompy do oleju

Podsumowując przed zakupem trzeba bardzo dokładnie przemyśleć zakup każdego modułu do naszego zbiornika do paliwa Zacznijmy od pompy, następnie separatora węża pistoletu do paliwa, przepływomierza do paliwa ewentualnie złączek i redukcji


Ocena: 3/5 (1 głosów)  


Szczegóły wpisu:


Odwiedziny botów:
  • googlebot: 1 (ostatnio: 17.08.2018 05:55:15)

Podlinkuj wpis:

Dodaj komentarz